jeanytt

Fotbollsfest

Publicerad 2010-06-23 09:59:35 i

I går spelade Ida-Therese sin första fotbollsmatch någonsin så halva släkten var där och kollade! Jag tror att små barns fotbollsmatcher har mer publik än fotbolls-vm. I Idas fall var nästan alla kusiner på plats vilket var väldigt uppskattat!

Förlusten firade vi med bullkalas hemma hos oss eftersom jag dagen till ära hade bakat bullar. Att jag bakar bakar bullar hör inte till vanligheterna, det händer med jämna mellanrum, si så där vart femte år...

Bilder från matchen finns på fotobloggen. Ida-Therese har röd keps.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela