jeanytt

Festligheter

Publicerad 2010-06-15 10:07:19 i

Tur att det finns regniga dagar så man tar sig tid att blogga. När vädret är fint har man ju fullt upp med att leva! 

Helgen som varit har varit fullspäckad av roligheter. Först examen/student på fredagen. Vi firade att Mikael Fogelvik tog studenten med god mat och fika. I år var inte alla kusiner hemma så det årliga kusinkortet uteblev. Men några bilder från fikat finns på fotobloggen.

Lördag var det fest här i byn, eftersom det var tio år sedan vår byalolkal byggdes.



Det var ansiktsmålning för barnen, fika och uppträdanden. Mycket trevlig familjedag! Fler bilder från ansiktsmålningen finns på fotobloggen.

Söndag hade jag chansen att träffa min kompis Annsofies lilla nyfödda kille. Tyvärr glömde jag kameran hemma så honom får ni ta er en titt på en annan gång.

Prima liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela