jeanytt

Täppt var det här...

Publicerad 2010-07-15 08:58:05 i

Jag har åkt på en sommarförskylning, å lägg då gräsallergi på det så förstår ni kanske hur jag låter !? Trist, men det går ju över... Annars är livet bra. Vi är ute så mycket vi bara kan, badar och träffar släkt och vänner. Precis så som jag vill att det ska vara när man är ledig. 

Häromdagen var Elias här och hälsade på för första gången. Theo var så rolig då för han skulle liksom visa Elias vad han kunde och lära honom det. Theo försökte hjälpa Elias upp att stå, han pekade på näsan och sa "tut" och försökte visa honom "give me five" genom att sätta hans hand i sin. De var söta ihop de små kusinerna!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela