jeanytt

"Tager du denna kvinna?"

Publicerad 2010-07-18 20:19:53 i

I helgen har det varit festligheter! Våra grannar Desireé och Markus gifte sig i smyg i fredags, så på grillfesten hos Camilla och Roger på lördagen så kunde vi inte låta bli att göra lite bus med brudparet.... Vi klädde ut dem och så fick de genomföra en vigsel framför sina vänner. 
"Prästen" var ingen mindre än min Johan som gjorde ett mycket bra jobb med att "teckentolka" vigseln. Det var nog den roligaste vigseln jag varit med om, alla skrattade så man fick ont i käkarna! Desireés kommentar när hon såg sin utklädde man var också obetalbar:
- Jag har nog f-n gift mig med Charlie Chaplin! 


 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-07-19 11:21:11

De var ju sååå fina och vi hade ju sååå kul!

Det var en vigsel jag kommer att minnas länge...



Vi ses imorrn!



Kram Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela