jeanytt

Födelsedagspresent

Publicerad 2010-07-23 23:34:46 i

I kväll var jag på bio med min goda vän Anna. Biobesöket var en födelsedagspresent från mig till henne och från henne till mig, vi fyller nämnligen år med bara några dagars mellanrum i februari. Vi har slutat ge grejer till varandra eftersom vi tycker att det är bättre att vi gör nått trevligt ihop istället. Den här gången tog det ett tag innan vår present blev av, men det är alltid lika trevligt. Vi såg " BECK- levande begravd "och jag måste måste medge att jag hoppade till både en och annan gång under filmen. De lyckades behålla spänningen hela filmen igenom, så den får klart godkänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela