jeanytt

Slut på julen

Publicerad 2010-01-08 17:10:22 i

Idag rök de sista tomtarna så nu är julen undanplockat så när som på ett par kartonger som ska bäras upp på vinden.... bara det blir mildare så man törs sticka ut näsan utanför dörren. Ida-Therese har varit väldigt hjälpsam med att städa undan och hon har även hjälpt mig med att passa lillebror (som minsann vill hjälpa till han med). Det blir lite tomt och mörkt när man tar bort allt pynt... men vi ska nog råda bot på det när lönen kommer... fönsterlampor i vardagsrummet står på tur.

Det börjar föresten bli midlare ut nu och så snart det drar sig ner till minus 15 eller så då ska vi ha en utedag! Man blir lite instängd när det är så kallt ute. Men jag ska inte klaga, jag har haft besök av vänner både i dag och i går, mycket trevligt! Ida är dessutom duktigt på att pyssla, hennes senaste upptäckt i pysselväg är Blåspennar som hon fick i julklapp. Här kommer bild på några av hennes alster:
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela