jeanytt

Nio år tillsammans

Publicerad 2010-01-28 10:38:44 i

För nio år sedan hände nått som ändrade mitt liv. Någon fick mitt hjärta att smälta och rev alla "jag-klarar-mig-själv-murar" som jag byggt upp. Denne någon fick mig att flytta hem till min hemstad och med tiden till och med till min hemby. Jag som aldrig skulle bo här igen. Tänk så fel jag hade haft. Denne någon fick mig att känna mig så trygg och älskad att jag inte bara vågade flytta hem, utan också ville sätta två barn till världen. Ett beslut jag aldrig ångrat! Denne någon är försåss min sambo Johan. Älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2010-01-28 17:29:23

Grattis

Postat av: Anna S

Publicerad 2010-01-28 23:01:56

Ja tänk att det blev så tillslut, å att det blev en sådan superkille du fann! Eller så var det tur för han som fann supertjejen Jea...??

Krama varandra lite extra idag

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-28 23:35:15

Grattis! Man har lärt sig att man aldrig ska säga aldrig! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela