jeanytt

Jag vill ha nya saker...

Publicerad 2010-01-27 21:47:30 i

..HELA TIDEN! Idag har jag faktiskt fått min nya (men begagnade) tv-bänk. Den pryder sin plats bra och sväljer massor eftersom den har hela fyra stora lådor. Fin fint! Man kan ju tycka att jag borde vara nöjd nu, men icke. För vår dator lever nämligen på övertid och nu mer än någonsin eftersom en porslinsgrej ramlat rakt ner på skärmen och gjort den delvis svart... Men en ny kostar en slant. När man är delvis föräldraledig så växer inte pengarna på träd. Sen vill jag ju ha annat också... kläder, slalomskidor, handväska... Jag måste nog försöka vinna på lotteri - eller så får jag ge mig till tåls.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2010-01-28 15:54:40

visst är det hopplöst hur det ena leder till det andra. Ironi att Shoppingbehovet är som störst när man är hemma utan pengar. När man börjar om jobba har man inte tid se alla fina saker i affären och precis var de skulle göra sig fint hemma...

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-01-29 17:56:18

sant.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela