jeanytt

Skid-SM i Piteå

Publicerad 2010-01-23 21:24:44 i

I veckan är det skid-SM här i vår stad och det ville jag förståss inte missa! Jag har faktiskt varit på skidstadion på Vallsberget två gånger den här veckan. På onsdag såg jag sprintstafetten och det gav blodad tand för det grymt spännande! Idag var det också sprinttävlingar men idag startade man inte tillsammans och då tappar jag fort bort mig... Men det var trevligt ändå! Jag åkte dit med Maud, Irina och Nicole- också Ida-Therese förståss! Theo stannade hemma hos morfar och det var bra för det var lite kyligt ut. Men många med oss hade hittat dit så det var en härlig folkfest! Bilder på fotobloggen.

Kommentarer

Postat av: Ammi

Publicerad 2010-01-26 14:39:09

Jag kollade faktist efter dig på TV, tänkte att du kanske var där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela