jeanytt

En känga...

Publicerad 2010-01-30 10:11:04 i

Se hela bilden... vill jag ge friluftsfrämjandet för att de är så sega med att uppdatera sin hemsida. Igår ringde jag och kollade och jodå skidskolan skulle bli av. I morse kollade jag hemsidan och - jodå skidskolan skulle bli av, trots att det var på köldgränsen.... Men när Johan skjutsade en förväntansfull tjej till skidskolan så var det ingen där. Då hade man ställt in och nu vete gudarna när denna skidskola blir av. Nu har jag en mycket besviken tjej här hemma.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-01-30 11:17:11

Nåh, stackars tjej! Du får hälsa från Kusinen att hon saknar henne! (Mycket) :)

Postat av: .wiklund

Publicerad 2010-02-05 12:25:26

Hej pa er!

Va trakigt att slalom skolan inte blev ar mkt storande nar man har en forvantansfull flicka, faster vet.

Har i Thailand finns dock ingen sno. Vi har det varmt och gott, ser mkt fina fiskar i dag har robert och niklas snorklat har pa phi phi och sett ett 10 tal rev hajar 0ch 2 barracudor sa de var jattenojda nar de kom i land. I morgon ska jag och mia folja med redan vid 7 tiden da har man stor chans att fa se dem.

Pussar och kramar till faster flicka och pojke. kram till mammma och pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela