jeanytt

Det käraste jag har

Publicerad 2010-01-14 16:58:28 i

Jag har världens finaste barn. Idas upptåg står det en hel del om på den här bloggen men Theo börjar komma ikapp. Han håller på att bli en riktigt stor kille! Nu går han stadigt längst väggarna men vågar inte släppa taget helt ännu. Hans ordförråd har utökas, från mamma och pappa till där, nej och hej. Han är en busig kille, men glad nästan jämt. Han har ett bubblande skratt som gör alla glada! Åtta tänder som kliar gör att han gärna bits så man får passa sig. Han bet sin syster häromdagen... aja baja. Men han gillar sin syster och hon gillar honom. De är så fina ihop- det käraste jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela