jeanytt

God mat och annat trevligt

Publicerad 2010-12-12 15:54:01 i

I veckan har jag varit på studiebesök med jobbet på SKL och vårdguiden i Stockholm och det var väldigt intressant. Roligt att få se hur man jobbar där med informationsfrågor. På kvällen åt vi middag och gick på teater. Det var första besöket på Dramaten för mig och byggnaden är enormt vacker! Själva teaterföreställningen "Körsbärsträdgården" tyckte jag var sådär men det var fina takmålningar att titta på när handligen stod och stampade.  Lite julklappsinköp hann jag också med innan jag flög hem på fredagkvällen. I helgen har fokus varit på att umgås med familjen, vara ute och få frisk luft och motion och äta god mat på kvällarna. Igår kväll var vi på middag hos min farbror i Luleå och i kväll ska vi äta Bryggargatans julbord. Det ser jag fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela