jeanytt

Vuxentid

Publicerad 2010-08-22 16:54:05 i

Idag undrar jag varför jag igår kväll tyckte att det var en bra idé att dansa i höga klackar? Mina fötter ömmar och någon springrunda blir det inte tal om. I stället har jag besökt ett klädvisningsparty (Me and I) hos en kompis. Fina kläder men lite dyrt i min smak, men ett trevligt sätt för kompis-mammor att träffas på. 

Gårdagen var också väldigt trevlig, vi firade två 40-åringar, med upptåg, god mat och dans långt in på natten. Jag skulle gå hem men min barmhäritiga samarit (Johan) gav mig lift på pakethållaren så jag fick åka cykel tuk-tuk hem genom byn. Lyx. Nu längtar jag efter barnen som strax ska komma hem från en helg med farmor och farfar i stugan.

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2010-08-23 08:01:21

Men jag garanterar att du var skitsnygg i dina klackeskor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela