jeanytt

Påsk i stugan

Publicerad 2010-04-06 17:01:34 i

Som vanligt har vi firat påsken i stugan med huset fullt av folk- mycket trevligt! I år har vädret växlat en hel del, från mulet till solsken. Några fräknar har hittat näsan men ännu finns inte den fjällbränna som önskas. Skoterföret har varit värdelöst dessvärre. I år har vi mest kört fast. Det känns surt med tanke på att vi har ny skoter och vi alltid tog oss fram med vår gamla. Men det är klart i kramsnö och flöd fastnar de flesta. Men jag ska inte klaga, vi har haft det bra i alla fall. Bilder från vårt uteliv hittar ni på min fotoblogg. Lagom till påsk fick vi nästan klart i vår del av stugan. Lister och foder runt fönsterna saknas ännu men ska snart komma upp. Det blev fint med gammeldags tapeter till våra gamla möbler tycker jag. Mysigt, som det ska vara i en stuga.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela