jeanytt

Kort med ack så ljuvligt

Publicerad 2010-04-11 21:11:29 i

Jag har tillbringat en dryg vecka i stugan och har nu landat hemma igen med en STOR hög tvätt. Så jag vet jag gör de närmaste kvällarna hemma- jag och tvättstugan har bokat träff. Johan som är pappaledig stannade ett par dagar till och jag hoppas det får lika fint väder som vi hade i dag. Det känns alltid svårt att åka hem när det är strålande sol ute och man vet att det förmodligen var årets sista skotertur. Skotersäsongen är kort men ack så ljuvlig! 



Förutom skoterliv har veckan bjudit på trevligt besök av släkt och vänner, en dag på badhuset, lek och pyssel med barnen och tre lästa böcker. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela