jeanytt

Med på tv...

Publicerad 2009-09-04 12:54:36 i

När vi var på Leos lekland i Umeå så blev vi intervjuade av Västerbottensnytt om nya influensan så nu är man tv-stjärna... (i slutet av inslaget) Nä, skämt å sido så blev de nog lite besvikna när de pratat med mig eftersom jag av naturliga skäl är välunderrättad om influensan. Rädda mammor är bättre tv...  
Däremot är jag en trött mamma just nu för min tjej saknar sin kompisar och jag varken kan eller orkar hålla henne sysselsatt och glad. Så nu ger jag upp, på måndag börjar hon om på dagis igen- till hennes stora glädje! 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-07 13:00:22

De blev nog lite besvikna på erat svar! de skulle ha frågat mamma hon är rädd för allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela