jeanytt

"Kul-lagret"

Publicerad 2009-09-11 23:03:32 i

Det fiffiga namnet har butiken inne på Teknikens hus i Luleå som vi besökte idag. En butik väl värd att göra ett stopp i- om man nu ändå är i trakten av universitetet. Jag och en annan jaktänka hade före sommaren stora planer på vad vi skulle ta oss för, ihop med barnen, under älgjakten. En resa till solen stod högst upp på vår önskeslista. Men verkligheten kom ikapp oss- är man mammaledig så finns inga guldbyxor att ta pengar ur tyvärr. Så det fick bli en utflykt till rymden, pappersfabriken, flygplanet och gruvan istället
- för allt det och mer därtill kan både stor och liten upptäcka på teknikens hus. 
Å det är inte fy skam det heller!


Kommentarer

Postat av: Vera

Publicerad 2009-09-12 00:09:34

Hej Jeanette.

Vad kul att du hittat min blogg och ännu bättre- att du lämnar en kommentar! Jag blir så själaglad då mina besökare ger sig tillkänna och då det är bekanta och vänner i allmänhet så blir jag extra glad! :) Vilka söta barn du har!!! Eller ni rättare sagt för Johan har väl oxå en del i det hela ;) Det vore skoj att ses snart igen och träffas "irl", det var ju några år sedan!!



Ska fortsätta kika in här och hålla mig uppdaterad om vad som händer i era liv :)



Ha det gott och sköt om er!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela