jeanytt

Helg i stugan

Publicerad 2009-09-27 20:23:59 i

Ida-Therese har för första gången fått ta med sig en kompis upp till stugan- Elsa (min barndomskompis Annas dotter). Tjejerna leker bra ihop men är också rätt duktiga på att hitta på bus! Men det var säkert jag och Anna också när vi var små... I helgen har tjejerna bakat äppelkaka och bjudit på, de har förvandlat vinden till en stor husbil i leken, de har gjort smycken, utforskat gården, läst böcker, skrivit sånger och uppträtt. Mycket hinner de med! Själv har jag inte hunnit lika mycket. Men jag försökte mig i alla fall på att klistra in bilder i fotoalbum och så läste jag ut en bok som jag påbörjat för ett par helger sedan. "Snömannen" av den norska kriminalförfattare Jo Nesbo - kan rekommenderas!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-28 10:35:08

Låter som ni haft fullt upp! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela