jeanytt

Biobesök

Publicerad 2009-09-15 17:53:21 i

I går skulle jag och Ida-Therese ha mamma-dotter-tid så vi åkte på bio och såg "G-force" som handlar om tre FBI marsvin och en mullvad. Jag trodde i min enfald att hon skulle tycka om den filmen... men hon tyckte att de gulliga marsvinen var "läskiga" och att filmen var för lång. Så en stund före slutet så kröp hon upp i mitt knä och somnade... Hon försvarade sig med att jag ju hade somnat förra gången vi var på bio ihop. (Det var i november förra året då jag var gravidtrött och vi skulle se sömnpillret "Mamma mu och kråkan") 
Enligt Ida var det i alla fall popcornen som var bäst av allt! Så nästa gång kan vi poppa popcorn hemma, hyra en film och spara lite slantar. Hur var då filmen? Jo, JAG tyckte att den var bra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-19 13:38:31

Ett tips är att gå på gratisbio på torsdagar. De är inte så långa (inte alltid i alla fall) och gratis!! KLockan 10 är det showtime och vi kommer att åka ett par gånger under hösten. Vill ni haka på är ni så välkomna att göra det!

Kram Ullis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela