jeanytt

Utmaning

Publicerad 2009-10-06 13:04:07 i

Jag har blivit utmanad av min vän Anna. Utmaningen går ut på att jag skall berätta TIO saker om mig!!!


1: Älskar mina barn över alla annat på jorden! Johan kommer på andra plats...
2: Jag är i vanliga fall morgontrött! Men som småbarnsmamma är jag numera trött hela tiden... 
3: Jag är berorede av nyheter- arbetskada?
4: Jag trivs INTE som hemmafru.... Jobba är däremot roligt!
5: Stryka är det värsta jag vet och försöker därför handla kläder som inte måste strykas. Kläder är annars kul! Dessvärre blir det inte mycket pengar kvar till min garderob när barnen fått de som de behöver.  
6: Jag försöker lära mig att leva efter uttrycket: Fånga dagen! Men i själva verket är jag dåligt på att leva här och nu och vill gärna planera saker i förväg.
7: Är en vän av ORDNING och reda, men har inget perfekt hem. Finns de sånna? 
8: Är en baddare på att köra skoter! Är man uppvuxen på en skoter så är man...
9: Tycker om att fotografera och läsa böcker- gärna kriminalromaner med tydliga slut.  
10: Tycker att det är viktigt att vårda vänskap och är stolt över att ha många fina vänner!
  
Jag utmanar vidare:
Linda
Å så klart alla andra som känner för det!!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-06 13:27:33

Roligt att du antog utmaningen!

Det där med att älska barnen mest, är vi två om!!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-10-07 12:00:16

Nej vi är säkert flera på denna jord som gör det. Jag älskar mina barn mest av allt, fastän kanske jag är dålig på att säga och visa det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela