jeanytt

En bubblig dag

Publicerad 2009-10-28 23:04:07 i

Idag lånade jag med mig Nicole och åkte iväg med henne och Ida-Therese till på vårt nya favorit tillhåll Teknikens hus i Luleå. Min kusin Erika med barn följde med liksom min barndomsbästis Anna och dotter. Theo lånade vi ut till mormor. 
Eftersom det är höstlov för skolorna så hade Teknikens hus en del extra roliga grejer att visa upp såsom en såpbubbleshow. Bilderna från mobilen gör inte bubblorna rättvisa men de var ENORMA, våra barn var INNE i bubblan. Trixet var att såpvattnet hade fått tillsatser av både salt och sirap för att hålla ihop. Så det blev till att duscha barnens hår när vi kom hem. Väl hemma fortsatte upptågen med fotostudio a´la Durrudden. Bilder på fotobloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela