jeanytt

Nedräkning

Publicerad 2009-10-12 12:38:21 i

Om en vecka börjar jag om att jobba (på 40 procent) och det ska verkligen blir roligt! Johan kommer att vara pappaledig de dagar jag jobbar och han ser också fram emot det. Men mest av allt ser nog Ida fram emot att får vara hemma med Johan, hon har många idéer om saker de ska göra tillsammans. Vad vår lille "duracellkanin" tycker vet vi inte. Theo är full av energi och hans batterier verkar laddas snabbt på korta små tupplurer på en halvtimme max. Tyvärr behöver mina mammabatterier mer tid för laddning... De laddas på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela