jeanytt

Höstfint

Publicerad 2009-10-11 20:51:41 i

Vilken dag det varit! Solen värmde, luften var klar och ingen vind = perfekt dag för en lååååång eftermiddagspromenad. Men det blev en kort prommis för tyvärr så var min dotter utan energi i sina ben... Energin hade hon förbrukat på badhuset som vi besökte på förmiddagen. I don´t blame her. Bada är ROLIGT! Det tycker för övrigt även Theo. På promenaden idag så hann jag i alla fall ta fina bilder på första isen som nu lagt sig på grunda ställen i fjärden. Bilder hittar du på fotobloggen. Helgen har annars varit lugn. Johan har snickrat i flottarkojan och jag och barnen har varit hemma och STÄDAT. Sorterat, möblerat om och rensat ut... Det känns faktiskt rätt skönt nu när jag nästan är klar. Har bara Idas rum kvar som visserligen är den största utmaningen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela