jeanytt

Höstlov

Publicerad 2009-10-14 22:29:21 i

Det verkar som om den nya influensan har nått vårt område nu, nära hälften av barnen på skolan i vårt rektorsområde är sjuka med symtom som stämmer in på svininfluensan. Därför har jag och Johan bestämt att Ida-Therese ska få några veckors höstlov nu för att försöka att minimera risken att smittas.

Läs mer om influensan här:
http://www.sr.se/norrbotten/nyheter/artikel.asp?artikel=3167836
http://www.sr.se/norrbotten/nyheter/artikel.asp?artikel=3168118

Den här fina höstdagen åkte jag och barnen och hälsade på barnens mormor i Rosvik. Hon och Kurt bjöd på lunch och sedan tog vi en promenad runt byn, mycket trevligt. På kvällen hälsade min svägerska Helena på och vi åt middagen ihop. Min Johan och min bror Johan (Helenas Johan) jobbade idag med att färdigställa flottarkojan som nu äntligen är klar. Vi ser fram emot att få åka dit och grilla korv i vinter! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-19 21:19:09

Vi har också extra ledigt nu när bacillerna är som värst. Vi hittar dock gärna på nåt med våra vänner ;-) Hoppas allt går bra på jobbet och så kan vi väl höras senare i veckan?!

Kram Ullis

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-10-19 22:30:18

Gärna- vi hörs!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-10-19 22:32:13

Gärna- vi hörs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela