jeanytt

Vårfix i trädgården

Publicerad 2009-05-18 19:28:48 i

Det är vad jag har ägnat de fyra sista dagarna åt. Jag är inte klar ännu, men blir man det någonsin i en trädgård? Men det ser i alla fall mycket trevligare ut nu. Jag har krattat, klippt buskar och rensat rabbatterna. Solen sken och vi haft haft riktigt varmt försommar väder och då går allt mycket lättare! Johan var ledig från jobbet i helgen så han har också jobbat på ute på gården. Han känner sig smått stressad att hinna få undan en del vårfix, eftersom han ska iväg på jaktresa snart. Men man hinner det man hinner... Ida har lekt ute och cyklat en massa. Hon cyklar utan stödhjul nu och är jätteduktig. Dessutom har hon skött om sin lillebror- toppensyrra som hon är!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela