jeanytt

Trött

Publicerad 2009-05-28 18:55:29 i

Ibland tar mammaenergin slut och i eftermiddag var jag så trött att jag kraschade i soffan en stund när Theo sov. Det är tur att jag har en sån duktig stor tjej. Hon hade pysslat och sett på barn-tv under tiden och låtit mig sova en stund för hon såg att jag behövde det... Ikväll har jag lovat mig själv att jag ska gå och lägga mig när barnen gör det för annars börjar jag med att vika tvätt eller städa lådor eller hamnar vid datorn och så går timmarna.  

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-06-03 03:18:24

Kan tyværr inte komma, men va fina grejer de ær

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela