jeanytt

Sprutor!

Publicerad 2009-05-11 11:53:05 i

Idag fick Theo sina första två vaccinationssprutor och han skrek som en stucken gris. Det riktigt skar i mammahjärtat. De gör tydligen väldigt ont för de små, så nu har han fått alvdon och sover middag. Han vägdes och mättes också idag och han har vuxit bra sedan sist. Tre månader gammal är han nu 61 cm lång, väger 6180 gram och har ett huvudmått på 41 cm min lilla prins. Prinsessan är på dagis för tillfället. Hon skulle nog ha tyckt at det var jobbigt att se sin bror så ledsen för hon är väldigt omhändertagande med honom. Ibland vill hon att Theo ska somna med henne i hennes säng, vilket de gjorde igår kväll. Då är det så här söta!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-05-11 17:14:51

Vilka vackra barnbarn jag har. Jag är så stolt över dem.

Postat av: Ammi

Publicerad 2009-05-11 19:00:19

Oj, sååå söööta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela