jeanytt

Mors dag

Publicerad 2009-05-31 22:45:08 i

Ida-Therese kände ett stort ansvar för sin mamma på mors dag, så i morse fick jag order av henne att ligga kvar i sängen och så gick hon upp och dukade fram frukost i vardagsrummet. Dessutom hade hon gjort en hel hög med fina presenter till mig! Det värmde i mammahjärtat!
Efter morgonmyset bar det iväg till Hemmingsmark för att se fotboll. Det var examens-kupp och Elsa spelade (hon är ju nästan som en kusin till Ida). Knattefotboll är alltid lika roligt att se för de vill så mycket! Vi hann också med årets första dopp mellan matcherna. 

Efter fotbollen pustade vi ut hos min mamma som på mammors vis bjöd på morsdagsmiddag. Lax= Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela