jeanytt

Lugn innedag...

Publicerad 2009-05-06 16:37:54 i

..blev det idag för det regnar ute. Jag hade tänkt fixa i trädgården men det gör jag helst en dag när solen skiner eftersom jag faktiskt kan välja. Ida har haft sin bästa kompis här hela dagen så det har lekt och lekt och jag har haft tid att fixa tvätt och städ och sånt som också ska göras. Skönt att få undan det, för i morgon åker jag och Theo på kurs i två dagar i ledning- och stabsmetodik. Min mamma följer med som "nanny" till Theo och farmor tar hand om Ida. Hur skulle jag och Johan få ihop vårt vardagsliv utan våra föräldrars hjälp? Inte bara de föresten. Idas kusin Angelica ställer upp när det kniper och tar med Ida på hennes simskola i morgon. De är alla värda en STOR eloge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela