jeanytt

Goda grannar

Publicerad 2009-05-09 13:15:59 i

Igår kväll bjöd våra grannar över oss och en annan grannfamilj för att se hockey med dem. Jag är ju som ni vet inte särskilt intresserad av sport, ens under VM, men det var riktigt trevligt när man samlades några stycken tillsammans. I ärlighetens namn så avhandlades det en hel del andra ämnen än hockey i soffan. Vi var där tills efter midnatt vilket är smått imponerande av oss som är småbarnföräldrar. Förra helgen tog jag sängen vid niotiden...
Igår kom jag och Theo hem efter ett par dagar i Arvidsjaur på kurs i ledning- och stabsmetodik. Det var intressant! Theo charmade som vanligt alla runt omkring sig och mormor var salig över att få haft hand om honom på dagarna. Jag hann även träffa min favoritkusin som jobbar på vårdcentralen i A-jaur varannan vecka. Det var mycket trevligt! Hon är bosatt i Umeå så vi hinner inte ses så ofta som vi skulle vilja. Så är det ju föresten med många man tycker om. Man hinner inte ses så mycket som man skulle vilja. Men det är ju desto trevligare när det blir av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela