jeanytt

Energin kom med solen

Publicerad 2009-05-31 22:17:10 i

I helgen har vi haft rekordvärme, 29 plusgrader i skuggan. Hur härligt som helst! Jag riktigt känner hur energin kom tillbaka med solen så jag och barnen har haft fullt upp. På lördagen hälsade vi på min kompis Annsofie som flyttat till Burträsk i Västerbottens inland. Burträsk visade sig från sin vackraste sida och jag förstår att de trivs bra där. Annsofie och hennes sambo bjöd på god mat och så tog vi en promenad runt samhället. Det var väldigt trevligt! Ida-Therese blev riktigt förtjust i ankorna som fanns ankdammen. Å jag har upptäckt min mobilkamera så naturligtvis finns det bilder! 
   
På lördagkvällen gjorde Theo en fantastiskt upptäckt. Han kom på hur man vänder på sig från rygg till mage. Det var roligt att få se! Synd att inte Johan var hemma så han fick vara med. Men jag spelade in det på mobilen så att han kan se senare. På tal om Johan, han har tyvärr inte skjutit någon björn ännu. Men han hade sett en varg! Två andra svenska killar som är med i Kanada hade dock fått skjuta björn. 
  

Kommentarer

Postat av: faster

Publicerad 2009-06-03 03:16:38

Hejsan på er och tack før "filmen" med Theos vændning, va glad jag blev ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela