jeanytt

En lång dag...

Publicerad 2009-05-14 00:01:10 i

Det har varit en lång händelserik och rolig dag och eftersom jag ändå är uppe i varv så passar jag på att berätta lite om den. Jag, barnen och min mamma har varit till Haparanda idag.
Först gjorde vi Ikea och sedan åkte vi upp till Kukkolaforsen för att jag skulle jobba några timmar där. Jag gör några gästspel som informatör under min mammaledighet och det är bara roligt! Den här gången var det media som chefsverktyg som var ämnet jag och en kollega pratade om. Med mig hade jag som sagt bägge barnen och min egen "nanny" mormor Helena. Utan hennes hjälp skulle det inte funka. Jag har ju också två snälla barn som inte har något emot att flänga runt med mig. Men en del mutor blev det förståss, Ida fick nya skor och middag på Frasses och då var hennes lycka gjord. Mitt mammamantra sådana här dagar är att om barnen är glada är jag glad! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela