jeanytt

Cykeltur och dansuppvisning

Publicerad 2009-05-26 22:51:42 i

Idag när jag skulle hämta Ida på dagis så sprang hon och gömde sig när jag kom- hon hade så roligt att hon inte ville åka hem! Jag fick övertala henne att följa med och locka med att vi skulle ta en cykeltur tillsammans. Hon har ju lärt sig cykla utan stödhjul nu. Theo fick premiäråka cykelvagn (babyskyddet gick att spänna fast i så det gick bra) och så bar det iväg. Det blev en runda på 3 km och det gick hur bra som helst. Ida var supernöjd och deklarerade att vi nu måste ta cykelturer varje dag...
Ikväll har vi varit och sett gymnasieskolans danslinjes slutföreställning "Thats´s Entertainment" och det var verkligen underhållning. Det var hur duktiga som helst! Idas kusin Henkes tjej Sofie (hängde ni med på släktskapet?) var en av dansarna så ni kan säkert läsa mer om föreställningen och förhoppningsvis se bilder på hennes blogg inom kort. Jag var i alla fall mäkta imponerad!           

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-05-28 09:52:38

Tack!:) Jag tror jag fick världens längsta kram av Ida-Therese efteråt :D Det var jättekul att ni kunde komma och titta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela