jeanytt

Bullerbykänsla

Publicerad 2009-05-25 21:10:21 i

Idag fick Ida-Therese ta med sig en kompis hem från dagis. Grannarnas två barn hade också kompisar från dagis hemma hos sig och alla sex barnen sprang mellan gårdarna (nåja, över vägen fick någon av vi vuxna följa med dem) och jag blev så glad när jag såg hur roligt de hade! En av mina farhågor när vi bosatte oss här på landet var nämligen att mina barn inte skulle ha några kompisar att leka med i närheten. Jag bor ju i min barndomsby och jag minns att det var rätt långt till kompisar på min tid. Som tur är har det flyttat in många barnfamiljer hit de senaste åren och det bådar gott inför framtiden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela