jeanytt

Vårstädning!

Publicerad 2009-03-27 21:05:21 i

Idag har jag städad hela dagen och då menar jag verkligen från frukost tills nu! Byggdammmet låg som en hinna över allt men nu är det fint här hemma och luktar gott! Svärmor har varit här större delen av dagen och skött barnen annars hade det inte gått- Stort tack Astrid! Nu är tapeterna på plats i vardagsrummet och taket är målat. Kvar är lister och foder och så annat fix. Men redan nu kan man se att det kommer att bli jättefint! Jag är supernöjd!  

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-28 14:28:32

Bilder då, eller måste man komma förbi??

Syns på Tisdag, du skall få hämta upp mig i öjebyn, men vi höres om detta...

Kramizar

Postat av: sofie

Publicerad 2009-03-28 17:34:54

Hej!

Jo det var mycket gott :) Provet kändes sådär, vissa delar gick bra och andra kändes mindre bra, men ikväll kan man rätta provet hemma! Jag ska hälsa dom det, så kan dom ju ringa :)



ha det bra!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela