jeanytt

Tiden går så fort

Publicerad 2009-03-08 22:15:42 i

Idag är Theo en månad gammal. Tänk vad tiden går fort. Det kändes ju som om det var nyss han kom till oss och nu kan vi inte tänka oss ett liv utan honom. Idag sjöng hans syster för honom, för hon tyckte att det nästan var hans födelsedag. En månads-födelsedag, hurra, hurra, hurra! 
   Mer bilder finns på fotobloggen
Helgen har annars varit lung- i alla fall för min del. Johan och Ida har hunnit med både att åka skidskor och vara på badhuset. Jag har tagit promenad och varit på stan och så var vi allihop och grattade barnens farmor som fyllde år och som firade det genom att bjuda sina barn med familjer på middag. Mycket trevligt!

Kommentarer

Postat av: Jeanette W

Publicerad 2009-03-09 07:55:27

Hej och Tack!

Som jag trodde så gjorde sig kortet mycket bra på vårat kylskåp

Tack än en gång

Kramar till fasters hjärtan

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-09 07:56:11

Hej och Tack!

Som jag trodde så gjorde sig kortet mycket bra på vårat kylskåp

Tack än en gång

Kramar till fasters hjärtan

Postat av: linda

Publicerad 2009-03-09 14:47:39

å, vad fina korten blev, måste nog släpa dit Conny ;-)/linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela