jeanytt

Teknikens Hus

Publicerad 2009-03-12 21:41:37 i

Idag har jag och barnen varit på teknikens hus i Luleå tillsammans med vänner och deras barn. Sist jag var där var när jag var barnvakt till mina kusiner för si så där tio år sedan, men jag hade goda minnen därifrån. Det visade sig att det var minst lika roligt nu och Ida trivdes som fisken i vattnet! Men nästa gång ska jag åka dit ska jag ta med mig Johan för det är nog ännu roligare om en vuxen kan vara med henne och förklara alla fiffiga saker som finns där. Det hann jag inte med alls idag eftersom jag också har en till liten att hålla koll på.

Efter teknikens hus- eller "knäcktikens hus" som Ida-Therese kallade det- så åkte vi vidare för att hälsa på mitt gamla jobb. Sen blev det middag på Max. En heldag i Luleå med andra ord. Trevlig men man blir trött av att ha kul... så nu ska jag gå och sussa....zzzzzzzzzzzz 

Kommentarer

Postat av: Faster

Publicerad 2009-03-13 09:46:24

Så trevligt ni verkade ha det, själv var jag också i Luleå men inte på nöje utan arbete.

Ha det bra

Postat av: Ullis

Publicerad 2009-03-13 21:55:15

Hade det verkligen trevligt med sex nöjda barn, varav tre under 7 månader... Vi vill gärna göra om det om ett par månader eller nåt. Tack för en trevlig dag!

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela