jeanytt

Månadens boktips

Publicerad 2009-03-30 10:56:55 i

Den här månaden har jag läst en bok fanns kvar i tanken fastän jag vara tvungen att lägga den i från mig hela tiden. "Det nakna hjärtat" heter boken och är skriven av Lisa Tucker. Den handlar om en flicka som levt isolerat i hela sitt liv men som ger sig ut i världen på jakt efter sin bror som rymt hemifrån. Sökandet efter brodern leder fram till sanningen om familjens förflutna. Mycket spännade. Jag har den på pocket och skänker den till någon lässugen? Först till kvarn...    

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 11:18:35

Jo tack läser den gärna!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela