jeanytt

Mammas blå ögon

Publicerad 2009-03-15 19:06:37 i

I morse vid frukosten konstaterade Ida att jag hade blå ögon.
-Ja, jag vet svarade jag, du har också blå ögon.  Men Ida menade inte så...
-Men mamma, JAG ÄR INTE TRÖTT!  
Det var min blå ringar UNDER ögonen hon menade.... Det har blivit för lite sömn sista tiden. 

Förutom det så är allt bra. Idag har morfar med familj varit här och grattat Ida som snart fyller år. Innan dess hälsade vi på vår granne som också fyllt år. Solen sken och snön droppade från taket idag så det blev till att fika utomhus. Vårkänsla! Det har föresten varit mycket kalas i helgen, för på lördagen firade vi en 70-åring, min "bonusmormor" Marianne. Mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela