jeanytt

Lilla Vasaloppet

Publicerad 2009-03-15 19:34:01 i

I fredags var det dax för dagisets årliga skidlopp: Lilla Vasaloppet (till och med Gustav Vasa själv var där!). Förra året kunde jag inte vara med så det var roligt att kunna vara det i år. Det var flera som kommit för att hejja på Ida; förutom jag och Johan var även farmor och mormor där. Det var föresten fler vuxna än barn vid skidspåret. När jag var liten var uppslutningen till sånt här betydligt sämre. Undra vad det kan bero på? Någon som har en teori...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-16 19:53:49

JAg förstår att det var FÖRSKOLAN som hade lilla vasaloppet, men du skev väl bara lite fel antar jag :) Vi åkte i söndags och det var helt underbart. Med jobbet har vi den första april så vi hinner träna lite till innan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela