jeanytt

Fotostudio

Publicerad 2009-03-03 20:34:28 i


Idag möblerade vi om i vardagsrummet för att rymma vår tillfälliga fotostudio. Maria och Linda hälsade på med sina barn och jag fick leka fotograf ett par timmar. Det var svettigt värre emellanåt eftersom alla fem barn sällan var nöjda samtidigt, men det var roligt! Resultatet kan du se på min fotoblogg

På bilderna ser man även att vår lilleman har vuxit en del. Vi var på BVC koll i går  och han måste äta raketmjölk för på tre veckor har Theo vuxit 4,5 cm och ökat  ett halvt kg i vikt.

Kommentarer

Postat av: Jeanette W

Publicerad 2009-03-04 14:13:43

Vilka fina barn, må vara en duktig fotograf men vilka fantastiska modeller. Vet ett av korten som skulle sitta jättefint på mitt kylskåp...........

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-04 17:10:57

Det kan vi nog ordna, säg bara vilket du vill ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela