jeanytt

En stund för mig själv

Publicerad 2009-03-10 19:15:10 i

Att få låsa dörren till toaletten och krypa ner i ett varmt bad en halvtimme... eller att ta en promenad själv - det ger mig ny energi! Jag behöver en stund för mig själv då och då för att orka vara en glad mamma och sambo resten av tiden. Är det nått jag lärde mig från min förra mammaledighet så är det just detta, att egen tid är viktigt för att jag ska må bra. Idag fick jag den möjligheten. Å tänk vad bra man mår när man fått tid att tänka ute i friska luften medan benen går av sig självt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela