jeanytt

Det ska hända nått hela tiden...

Publicerad 2009-03-04 17:37:54 i

...om man är fem år och får som man vill. Efter fotosessionen i går var jag helt slut, men inte Ida. - Mamma, vad ska vi göra nu? Det slutade med att hon hade mig som modell och gjorde mig fin... Snygg va?  
Det är sportlov den här veckan vilket betyder att Ida-Therese är ledig. Annars är hon på dagis 15 timmar i veckan- vilket hon nog behöver. Jag med om jag ska vara ärlig.  I dag hart vi varit i pulkbacken på Vallsberget i över tre timmar. Det var jättehärligt väder och vi hade trevligt sällskap. Men tror du Ida var nöjd när vi skulle hem? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela