jeanytt

Bio!

Publicerad 2009-03-17 09:07:49 i

I går kväll var jag och Johan på bio och såg filmen "Män som hatar kvinnor". Den var lika bra som boken så se den om du inte har gjort det! Den är två och en halv timme lång men tiden går fort för det är spännande hela tiden. En av våra snälla grannar var barnvakt till Ida och Theo. Det hade gått hur bra som helst. Theo sov hela kvällen, vilket gjorde att hans nattsömn har varit  kortare än vanligt. I morse fick han dessutom upp hela familjen riktigt tidigt. Han sket helt enkelt ett så stort lass att blöjan inte räckte till och innehållet rann ut... i vår säng! Så det var bara skynda sig att ta bort sängkläderna och tvätta dem. Men Ida var nöjd, hon fick sällskap i soffan till morgontv;n.  

Kommentarer

Postat av: Jeanette W

Publicerad 2009-03-17 13:17:24

Visst var väl filmen bra, såg den också igår men kl:21, Bjöd Robert och Joakim med på bio men när jag skulle betala var kortet hemma så jag blev bjuden istället. Planerat var det någon som trodde.........:D

Fina grannar och bra vänner det kan man väl aldrig få för många av och få gå på Bio det är en vardagslyx som jag tycker att man unnar sig alldeles för lite.

Postat av: Josse

Publicerad 2009-03-17 19:42:46

Oj så mysigt att gå på bio tillsammans.. JA får se när jag och Roger tar oss iväg på nått sånt.. Ha det bra så syns vi en sväng i morgon.. Kram Josse

Postat av: Sofie och Henke

Publicerad 2009-03-18 12:36:25

Hej! Vi har också sett den, superbra film. Sen vill jag och Henrik hälsa ett bamsestort grattis åt Ida-Therese på födelsedagen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela