jeanytt

Bilder

Publicerad 2009-03-30 10:20:52 i

Ja, då har helgen sprungit förbi. Dagarna går så fort! Snart är det påsk, vilket jag ser fram emot för då får vi vara lediga tillsammans hela familjen. Johan jobbar mycket nu, och när det inte är jobb så är det fix i stugan som gäller. Här hemma trallar vardagen på... Ser det ut så här hemma hos er också dagligen?  
I helgen har vi alla fall gjort en sväng på stan. Irina och barnen följde med och jag hittade en fin klänning att ha på mig på dopet (så den får ni inte se nu...) Jag hade fått presentkort av Johan när Theo föddes så det passade ju bra att köpa nått fint till dopet tyckte jag. Vi har också varit och grattat en kompis till Ida som fyllde år och så var vi förbi mamma och då passade jag på att sova middag...  Man får ta chansen när man har den. Jag har också gjort nått som jag aldrig brukar göra. Påskpyntat! 
Det har föresten kommit frågor om hur det blev i vardagsrummet. Eftersom det inte är klart så är det svårt att ta bilder.
Men här ser ni i alla fall hur tapeten ser ut.
Jag har också fått frågan om vad vi önskar i doppresent till Theo. Vad som helst blir bra men en sak skulle vara roligt att få göra. Det finns en fotograf i Luleå som tar riktigt fina barnbilder, Daniel Photo. En fotosession men barnen hos honom vore roligt tycker jag. Annars har ju Isa form rätt fina tavlor också. 

Kommentarer

Postat av: Jeanette w

Publicerad 2009-03-30 12:08:31

Ser bra ut med den nya tapeten även påskpyntet men snyggast är ju IDA. Då det är länge sedan jag såg Theo vore det fint med en bild på honom så får jag titta på den andra snyggingen i er familj.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 18:37:04

snart har jag tvätthögar igen. min gick sönder för ett tag sen så jaghar tjuvtvättat på jobbet. men i morgon får jag en ny maskin ;) man kan va glad över mycket. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela