jeanytt

Semstertripp

Publicerad 2009-07-19 18:29:59 i

Jag och barnen har varit på en roadtripp till höga kusten. Vi var borta fem dygn och passade på att hälsa på flera vänner efter vägen. Det var tur att jag redan innan hade planerat in flera stopp för lillprinsen tyckte inte att det var särskilt roligt att åka bil lite längre.Men trevligt har vi haft! Vi har ätit god mat, badat, shoppat och kort sagt mått gott! Första stoppet var hos min kusin med familj i Umeå. När vi sovit där en natt så åkte vi vidare till min kompis stuga vid havet utanför Ö-vik. De har en son som är lika gammal som Theo som vi nu fick träffa för första gången. Hos dem var vi två nätter och sov då i bastustugan. Hur mysigt som helst! Sen var det dags att åka hemåt igen och då passde vi på att stanna till hos två andra vänner i Umeå. På vägen hem hann vi också besöka en polkagrisfabrik och en gammal fyr. Fyren ligger i och för sig bara några mil utanför Piteå men måste man stanna till så varför inte där? Bilder säger ju som bekant mer än tusen ord så här kommer ett axplock från vår resa. Mer bilder kommer inom kort på min fotoblogg.
    .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela