jeanytt

Piteå dansar och ler

Publicerad 2009-07-23 21:30:49 i

Nu har vår stads festival dragit igång. I år nöjer jag mig med att gå med barnen på tivolit. Vi var i väg idag med min bror och fru och det blev några karuseller och mat. Jag som förut var tokig i att åka karuseller blev nästan illamående av en... så nu är det bekräftat att man blir tråkigare med åren! Men vi hade trevligt i alla fall! Ida-Therese hade sin tremänning Linn med sig. Eftersom jag hade bra med barnvakt till Theo så kunde jag ägna mig mer till Ida än jag annars hinner med. Det uppskattades både av henne och av mig. Hon sa när vi kom hem:
- Det känns som om jag fått min mamma tillbaka... Ja, vad ska man svara på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela