jeanytt

Goda grannar och gamla vänner

Publicerad 2009-07-31 15:14:02 i

De senaste dagarna har bjudit på socialt umgänge i stora mått. Häromdagen bjöd vi våra grannar på på fågelmiddag. Vi känner en kille som är kock som kom hem till oss och lagade till dem. Med egen kock kan jag ha middagsbjudning hur ofta som helst! Det blev naturligtvis jättegott och väldigt trevligt! I går var det bad hela dagen i den sköna solen och på kvällen träffade jag några tjejer som jag gått i grundskolan med. De flesta av oss bor i Piteå men av någon outgrundlig anleding så måste någon av de som inte bor i stan komma hit på besök för att vi ska få till en träff. Men nu fick vi i alla fall det och vi hade hur mycket som helst att surra om! Fyra timmar bara försvann. Härligt! Idag vilar jag mig här hemma för i ärlighetens namn så är jag ganska trött. Vet inte om det är B-12 brist som spökar eller bara för lite sömn med barn som har olika sovtider...försöker övertala min stora tjej att sova middag med mig när lillebror blir trött, men det går trögt... Hon har gått med på att se film då i alla fall. Vad gjorde man utan "barnvakten" TV;n när det kniper?    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela