jeanytt

Geting...jävlar!

Publicerad 2009-07-28 19:49:05 i

Idag lyckades jag med nått som jag inte har gjort förr- jag blev stucken av geting. Men det var en himla tur att getingen stack mig och inte Theo som jag höll i min famn. Men jag överlevde...
Det hela inträffade när vi var och badade på Norrstrandspoolen. Ida-Therese hade längtat efter bad och eftersom våra sjöar och hav inte verkar bli riktigt varma i sommar så passade poolen perfekt. Att några av våra vänner skulle dit bidrog förståss till valet av utflykt. Det blev en riktigt trevlig dag! Till och med jag badade även om Ida tyckte att jag skulle ha varit i längre... Theo fick testa sand mellan tårna i lekparken och Ida var mer under vattnet än över.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-29 21:46:06

Det var så trevligt med sällskap!! Otur med getingen! Kram Sara

Postat av: Carin

Publicerad 2009-07-31 21:59:37

Ha, ha Jeanette ... Fick mig nästan ett gott skratt när jag endast läste rubriken. Tänkte helt sonika på nestor Jälén som visst sade samma sak i samband med ett landstingsmöte för X antal år sedan.



Hoppas för övrigt att du har det bra och att du kan njuta av sommaren.



Kram

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-08-04 23:53:13

Ja mr Jäléns replik med getingen har jag inte glömt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela