jeanytt

En blivande hästtjej?

Publicerad 2009-07-09 21:10:44 i

Idag har Ida-Theresé fått vara med sin kusin Minna i stallet, vilket hon tycke var toppen! Å säg- ser hon inte ut att trivas? Kanske har vi en blivande hästtjej.. Besök på stallet passade bra en vecka som denna när vädret är kallt och grått. Johan har fortfarande semester men har dessvärre också fortfarande ont i sin rygg och måste därför ta det väldigt lugnt. Jag och Ida fick då chansen göra en mamma-dotter dag på stan i veckan (medan Johan och Theo stannde hemma i soffan och myste) Vi kollade in rean och hade riktigt trevlig med min kompis Anna och hennes Elsa. Våra bustjejer hann dock med att blöta ner sig rejält i en liten damm bara en liten stund efter att vi kom till stan... så vi fick helt sonika välja på att köpa dem nya torra byxor eller åka hem igen. Valet var enkelt- nya brallor! Jag hittade också nya byxor som jag är riktigt nöjd med. Jag hade kollat på dem förut men tyckte att de var för dyra, men nu var det 50% rea och då kan man slå till på ett par Koola Anna byxor. Efter stadsturen fick Elsa följa med hem till oss och sova över. Tjejerna leker alltid bra ihop och så även denna gång. Annars har det varit lungt, men några promenader har åtminstone blivit. Det behöver jag för jag måste jag medge för jag har inte kunnat hålla mig ifrån sötsaker... 
Varför är godis och glass så gott? 
PS: Nu finns nya bilder på fotobloggen

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2009-07-09 21:47:08

Tur ni bor på landet om det ska bli hästtjej av tösen...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-26 23:06:34

Mysigt! Säg gärna till om det blir fler gånger. Jag har en liten hästtjej här hemma ja me... Ha det gott!

Kram Ullis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela